Loading...
25Nov

تبلیغات آنلاین

تصویر ساده: Alt

بودجه جهانی صرف شده در حوزه تبلیغات آنلاین

25Nov

روانشناسی رنگ ها در تبلیغات

تصویر ساده: Alt

روانشناسی رنگ ها در تبلیغات

روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و برندسازی امروزه به موضوع مهم و قابل بحث در تمام شرکت ها تبدیل شده است. روانشناسی و بازاریابی دو مقوله‌ای هستند که همیشه ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.

18Nov

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

تصویر ساده: Alt

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

به اقدامات، استراتژی‌ها و تکنولوژي‌هایی گفته می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات‌شان با مشتری‌ در طول چرخه‌ی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار می‌گیرند. سیستم‌های CRM با هدف گردآوردی اطلاعات در مورد مشتریان از طریق کانال‌های مختلف، یا مراکز ارتباطی مختلف مانند وب‌سایت شرکت، تلفن، ایمیل مستقیم، کانال‌های بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی، طراحی می‌شوند.

11Nov

بازاریابی

تصویر ساده: Alt

بازاریابی اصیل

بازاریابی اصیل با تداعی استیو جابز به عنوان یک برند شخصی و رئیس شرکت اپل در سال ۲۰۱۵ هم مفید واقع شده است.
شرکت ها با گذشت زمان معمولا به فکر مدرن شدن پیش می روند و کم کم همه گذشته را فراموش می کنند و زمانی که یک مشتری جدید با آن ها مواجه می شود، هیچ رزومه و سابقه ای از آن ها ندارد.
اما شرکت اپل با وجود آنکه مدیر جدید پس از گذشته دو سال از فوت استیو جابز در این شرکت مشغول به کار شده است، کماکان از محبوبیت وی برای جذب و وفاداری مشتریانش بهره برداری می نماید.

01Nov

تاریخچه تبلیغات در ایران

تصویر ساده: Alt

تاریخچه تبلیغات در ایران را می توان به طور کلی بر دو دوره تاریخی تقسیم کرد:

1)دوره باستان :
تبلیغات دوره باستان که به طور کلی تحت تأثیر کشاورزی و ویژگی های آن می باشد یک نوع ارتباطات شفاهی است و مانند سایر کشورهای دیگر باستان علایم تجاری، دیوار نوشته ها و جارچیها مهمترین شیوه های پیام رسانی و آگهی به شمار می روند.

19Oct

ارتباطات راهبردی

تصویر ساده: Alt

ارتباطات راهبردی

حوزه ارتباطات راهبردی به‌طور کلی درباره ایجاد انگیزه و بسیج مردم برای دست‌یابی به اهداف‌شان است، اما تاثیرگذاری در دنیای به‌شدت رسانه‌زده امروز کار بسیار پیچیده‌ای است. تشخیص این‌که انرژی و امکانات خود را در کجا متمرکز کنیم خود کاری دشوار است، چه رسد به این‌که محتوایی را خلق کنید که در میان این هیاهو بتواند خودی نشان دهد. با وجود این، ارتباطات راهبردی در عمل، هنر و فنی است که با آن می‌توان تا حدی از نقش حدس و گمان کاست.

12Oct

جف بزوس

تصویر ساده: Alt

جف بزوس مؤسس و مدیر عامل شرکت آمازون

 جف بزوس - موسس و مدیر عامل شرکت آمازون- که کار خود را از یک فروشگاه اینترنتی آغاز کرد اکنون یکی از قدرتمندترین رهبران تجاری و تکنولوژیک جهان است که اکنون ارزش دارایی هایش به ۵۷ میلیارد دلار رسیده و می توان او را در مقام سومین شخص ثروتمند آمریکایی جای داد.
فروشگاه خرده فروشی که در میانه دهه ۹۰ میلادی تاسیس کرد و به خوبی در دوران حباب دات-کام توانست از آن سرپرستی کند، اکنون سالانه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار فروش دارد.