Loading...
18Nov

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

تصویر ساده: Alt

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

به اقدامات، استراتژی‌ها و تکنولوژي‌هایی گفته می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات‌شان با مشتری‌ در طول چرخه‌ی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار می‌گیرند. سیستم‌های CRM با هدف گردآوردی اطلاعات در مورد مشتریان از طریق کانال‌های مختلف، یا مراکز ارتباطی مختلف مانند وب‌سایت شرکت، تلفن، ایمیل مستقیم، کانال‌های بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی، طراحی می‌شوند.

11Nov

بازاریابی

تصویر ساده: Alt

بازاریابی اصیل

بازاریابی اصیل با تداعی استیو جابز به عنوان یک برند شخصی و رئیس شرکت اپل در سال ۲۰۱۵ هم مفید واقع شده است.
شرکت ها با گذشت زمان معمولا به فکر مدرن شدن پیش می روند و کم کم همه گذشته را فراموش می کنند و زمانی که یک مشتری جدید با آن ها مواجه می شود، هیچ رزومه و سابقه ای از آن ها ندارد.
اما شرکت اپل با وجود آنکه مدیر جدید پس از گذشته دو سال از فوت استیو جابز در این شرکت مشغول به کار شده است، کماکان از محبوبیت وی برای جذب و وفاداری مشتریانش بهره برداری می نماید.

01Nov

تاریخچه تبلیغات در ایران

تصویر ساده: Alt

تاریخچه تبلیغات در ایران را می توان به طور کلی بر دو دوره تاریخی تقسیم کرد:

1)دوره باستان :
تبلیغات دوره باستان که به طور کلی تحت تأثیر کشاورزی و ویژگی های آن می باشد یک نوع ارتباطات شفاهی است و مانند سایر کشورهای دیگر باستان علایم تجاری، دیوار نوشته ها و جارچیها مهمترین شیوه های پیام رسانی و آگهی به شمار می روند.

19Oct

ارتباطات راهبردی

تصویر ساده: Alt

ارتباطات راهبردی

حوزه ارتباطات راهبردی به‌طور کلی درباره ایجاد انگیزه و بسیج مردم برای دست‌یابی به اهداف‌شان است، اما تاثیرگذاری در دنیای به‌شدت رسانه‌زده امروز کار بسیار پیچیده‌ای است. تشخیص این‌که انرژی و امکانات خود را در کجا متمرکز کنیم خود کاری دشوار است، چه رسد به این‌که محتوایی را خلق کنید که در میان این هیاهو بتواند خودی نشان دهد. با وجود این، ارتباطات راهبردی در عمل، هنر و فنی است که با آن می‌توان تا حدی از نقش حدس و گمان کاست.

12Oct

جف بزوس

تصویر ساده: Alt

جف بزوس مؤسس و مدیر عامل شرکت آمازون

 جف بزوس - موسس و مدیر عامل شرکت آمازون- که کار خود را از یک فروشگاه اینترنتی آغاز کرد اکنون یکی از قدرتمندترین رهبران تجاری و تکنولوژیک جهان است که اکنون ارزش دارایی هایش به ۵۷ میلیارد دلار رسیده و می توان او را در مقام سومین شخص ثروتمند آمریکایی جای داد.
فروشگاه خرده فروشی که در میانه دهه ۹۰ میلادی تاسیس کرد و به خوبی در دوران حباب دات-کام توانست از آن سرپرستی کند، اکنون سالانه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار فروش دارد.

11Oct

مشاور تبلیغاتی

تصویر ساده: Alt

مشاور تبلیغاتی چگونه به برترشدن ما کمک می کند؟

مشاوره تبلیغات حرکت در مسیر بازاریابی و تبلیغات ساده نیست. اگر به پیچ و خم های راه آگاه نباشیم محکومیم که سقوط سنگینی را متحمل شویم . در واقع مشاوره در تبلیغات نشان دهنده راهی است که یک برند برای گرفتن سهم خود در بازار، افزایش مشتری، افزایش درآمد، معرفی محصولات خود و کسب اعتبار و شهرت باید طی نماید. داشتن مشاور، موفقیت یا عدم موفقیت شما را در زندگی رقم خواهد زد. به زبان ساده، تبلیغ راهی است برای رساندن هر چه بهتر پیام های یک شرکت و کمپانی به مشتریان خود.

11Oct

راز ثروتمند شدن

تصویر ساده: Alt

راز ثروتمند شدن بیل گیتس:

حتما بیل گیتس مالک شرکت ماکروسافت و ثروتمند ترین مرد دنیا را می شناسید. آیا این را هم می دانید که راز ثروتمند شدن گیتس تبلیغات هوشمندانه ای بود که در مورد محصولاتش انجام می داد؟
قبل از اختراع سی ‌دی به عنوان دیسکی برای ذخیره سازی اطلاعات، فلاپی ها وجود داشتند که به دلیل حافظه کوچکشان برای ذخیره سازی اطلاعات به تعداد زیادی از آنها نیاز بود.

11Oct

مدیریت ارتباط با مشتری

تصویر ساده: Alt

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) چیست؟

(CRM، ( Customer Relationship Management به معنی مدیریت روابط با مشتری است. یک استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان برای ارتباط بیشتر با آنان و فروش بیشتر استفاده می شود. روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در تجارت و کسب و کار می باشد. مناسب ترین راه شناخت CRM فرآیندی است که به جمع آوری تمامی اطلاعات در مورد مشتریان ، فروش،تاثیر بازاریابی، واکنشها و رفتار بازار در کنار هم کمک می کند.