Loading...
18Nov

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

تصویر ساده: Alt

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

به اقدامات، استراتژی‌ها و تکنولوژي‌هایی گفته می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات‌شان با مشتری‌ در طول چرخه‌ی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار می‌گیرند. سیستم‌های CRM با هدف گردآوردی اطلاعات در مورد مشتریان از طریق کانال‌های مختلف، یا مراکز ارتباطی مختلف مانند وب‌سایت شرکت، تلفن، ایمیل مستقیم، کانال‌های بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی، طراحی می‌شوند.

18Nov

شرکت آمازون

تصویر ساده: Alt

چرا شرکت آمازون در حالی که محصول kindle برایش زیان آور است، همچنان این محصول را می فروشد؟

مقاله جالب زير پاسخ این سؤال را می دهد:

11Nov

تیزر تبلیغاتی

تصویر ساده: Alt

تیزر تبلیغاتی

اگر یک استارتاپ یا یک شرکت نوپا دارید و هنوز بودجه چندانی برای تبلیغات ندارید شاید شرکت زاگرس فیلم بتونه به شما کمک کنه. طرح پیشران که به مدت محدود و برای 50 شرکت اجرا میشه کمک می کنه تا با کمترین بودجه بتونید صاحب یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای بشید و ایده خودتون رو پرزنت کنید.
اطلاعات بیشتر و ثبت نام
درسایت زاگرس فیلم

04Nov

تبلیغات در دوران رکود

تصویر ساده: Alt

توقف تبلیغات در دوران رکود

ممکن است یک کمپانی پیش بینی کند که اگر تبلیغات را متوقف کند و تا مدتی فروش در همان سطح پیشین باقی بماند، این توقف تبلیغاتی می تواند کمکی به اقتصاد کمپانی باشد و به همین دلیل می تواند یک تصمیم وسوسه انگیز برای مدیران آن شرکت به حساب بیاید. اما آیا تا کِی اوضاع به همین منوال پیش خواهد رفت؟ سوالی که در این مرحله پیش می آید این است که توقف تبلیغات تا چه زمانی می تواند تصمیمی درست باشد و نیز اینکه آیا قطع این تبلیغات تبعاتی را برای شرکت به همراه خواهد داشت؟

25Oct

پروفسور فرشید موسوی

تصویر ساده: Alt

پروفسور فرشید موسوی

پروفسور فرشید موسوی  معمار زن ایرانی استاد علوم معماری در دانشگاه هاروارد آمریکاست. خانم فرشید موسوی در سال ۱۳۴۴ در شهر شیراز به دنیا آمده و دانش آموخته دانشگاه کینگز لندن می باشد. وی از کارشناسان معماری سرشناس در جهان به شمار می رود. همچنین از داوران جایزه معماری آقاخان است. فرشید موسوی افتخارات و جوایز متعددی در کارنامه خود دارد.
یکی از طرح های برنده فرشید موسوی، برنده رقابت طراحی بین المللی ؛‌ باغ های لیروند، مون پلیه، فرانسه.

19Oct

ارتباطات راهبردی

تصویر ساده: Alt

ارتباطات راهبردی

حوزه ارتباطات راهبردی به‌طور کلی درباره ایجاد انگیزه و بسیج مردم برای دست‌یابی به اهداف‌شان است، اما تاثیرگذاری در دنیای به‌شدت رسانه‌زده امروز کار بسیار پیچیده‌ای است. تشخیص این‌که انرژی و امکانات خود را در کجا متمرکز کنیم خود کاری دشوار است، چه رسد به این‌که محتوایی را خلق کنید که در میان این هیاهو بتواند خودی نشان دهد. با وجود این، ارتباطات راهبردی در عمل، هنر و فنی است که با آن می‌توان تا حدی از نقش حدس و گمان کاست.