Loading...
09Dec

بازاریابی حضوری چیست؟

تصویر ساده: Alt

بازاریابی حضوری چیست؟

بازاریابی حضوری به تکنیک فروش محصول به مشتری از طریق جلسات حضوری و ترغیب وی به خرید کالا یا خدمت، گفته می‌شود.

25Nov

تبلیغات آنلاین

تصویر ساده: Alt

بودجه جهانی صرف شده در حوزه تبلیغات آنلاین

25Nov

روانشناسی رنگ ها در تبلیغات

تصویر ساده: Alt

روانشناسی رنگ ها در تبلیغات

روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و برندسازی امروزه به موضوع مهم و قابل بحث در تمام شرکت ها تبدیل شده است. روانشناسی و بازاریابی دو مقوله‌ای هستند که همیشه ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.

18Nov

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

تصویر ساده: Alt

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

به اقدامات، استراتژی‌ها و تکنولوژي‌هایی گفته می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات‌شان با مشتری‌ در طول چرخه‌ی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار می‌گیرند. سیستم‌های CRM با هدف گردآوردی اطلاعات در مورد مشتریان از طریق کانال‌های مختلف، یا مراکز ارتباطی مختلف مانند وب‌سایت شرکت، تلفن، ایمیل مستقیم، کانال‌های بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی، طراحی می‌شوند.

18Nov

شرکت آمازون

تصویر ساده: Alt

چرا شرکت آمازون در حالی که محصول kindle برایش زیان آور است، همچنان این محصول را می فروشد؟

مقاله جالب زير پاسخ این سؤال را می دهد:

04Nov

تبلیغات در دوران رکود

تصویر ساده: Alt

توقف تبلیغات در دوران رکود

ممکن است یک کمپانی پیش بینی کند که اگر تبلیغات را متوقف کند و تا مدتی فروش در همان سطح پیشین باقی بماند، این توقف تبلیغاتی می تواند کمکی به اقتصاد کمپانی باشد و به همین دلیل می تواند یک تصمیم وسوسه انگیز برای مدیران آن شرکت به حساب بیاید. اما آیا تا کِی اوضاع به همین منوال پیش خواهد رفت؟ سوالی که در این مرحله پیش می آید این است که توقف تبلیغات تا چه زمانی می تواند تصمیمی درست باشد و نیز اینکه آیا قطع این تبلیغات تبعاتی را برای شرکت به همراه خواهد داشت؟

01Nov

تاریخچه تبلیغات در ایران

تصویر ساده: Alt

تاریخچه تبلیغات در ایران را می توان به طور کلی بر دو دوره تاریخی تقسیم کرد:

1)دوره باستان :
تبلیغات دوره باستان که به طور کلی تحت تأثیر کشاورزی و ویژگی های آن می باشد یک نوع ارتباطات شفاهی است و مانند سایر کشورهای دیگر باستان علایم تجاری، دیوار نوشته ها و جارچیها مهمترین شیوه های پیام رسانی و آگهی به شمار می روند.

19Oct

ارتباطات راهبردی

تصویر ساده: Alt

ارتباطات راهبردی

حوزه ارتباطات راهبردی به‌طور کلی درباره ایجاد انگیزه و بسیج مردم برای دست‌یابی به اهداف‌شان است، اما تاثیرگذاری در دنیای به‌شدت رسانه‌زده امروز کار بسیار پیچیده‌ای است. تشخیص این‌که انرژی و امکانات خود را در کجا متمرکز کنیم خود کاری دشوار است، چه رسد به این‌که محتوایی را خلق کنید که در میان این هیاهو بتواند خودی نشان دهد. با وجود این، ارتباطات راهبردی در عمل، هنر و فنی است که با آن می‌توان تا حدی از نقش حدس و گمان کاست.