Loading...
09Oct

تبلیغات محیطی

تصویر ساده: تبلیغات محیطی

تاریخچه تبلیغات محیطی

پیشینه تبلیغات محیطی( Outdoor advertising) به تمدن های نخستین روی زمین بر میگردد. کشف سنگ نگاره هایی از مصر باستان بصورت چهاروجهی با نوک هرمی شکل که از آنها برای ترویج مذهب مصریان باستان مورد استفاده قرار می گرفته است از قدیمی ترین نوع تبلیغات محیطی به شمار می رود.

این اسناد نشان دهنده آن است که بشر از زمان قدیم در پی اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ و المان های خاص برای تاثیر گذاری در ذهن سایر افراد جامعه خود تلاش داشته است.

03May

وایرال ویدئو

تصویر ساده: وایرال ویدئو

وایرال ویدئو

یکی از بهترین اتفاقاتی که می‌تواند برای یک پست، محتوا، ویدیو و تصویر رخ دهد این است که دست به دست چرخیده و در شبکه‌های اجتماعی مختلف توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود. اشتراک یک ویدیو امری کاملا داوطلبانه است.

تبلیغ خلاقانه ای که به سرعت در شبکه های اجتماعی وایرال و پخش شد.

 

07Apr

موانع استارتاپ ها در ایران چیست؟

تصویر ساده: استارتاپ

موانع استارتاپ ها در ایران چیست؟

شرکت نوپا یا استارتاپ  به یک شرکت یا کسب‌وکار گفته می‌شود که معمولاً به تازگی و در نتیجهٔ کارآفرینی ایجاد شده‌است، رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام‌پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته‌است.

04Apr

اسکرام چیست؟

اسکرام به زبان ساده

اسکرام یک فرایند مکرر و رو به جلوئه که شاخه‌ای از سیستم توسعه‌ی نرم‌افزار بصورت چابک (Agile) حساب میشه.

03Apr

آیا پیام رسان های داخلی جایگزین تلگرام خواهند شد؟

تصویر ساده: پیام رسان داخلی

آیا پیام رسان های داخلی جایگزین تلگرام خواهند شد؟

03Apr

زمان فیلتر تلگرام اعلام شد

تصویر ساده: زمان فیلتر تلگرام

اخبار ضد و نقیض در رابطه با فیلتر شدن تلگرام در ایران

علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رادیو شهری بروجرد، با اشاره به موضوع از مدار خارج شدن تلگرام اظهار داشت: این تصمیمی است که در بالاترین سطح اتخاذ شده و تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد.

10Mar

وایرال مارکتینگ

تصویر ساده: وایرال

وایرال مارکتینگ (viral Marketing ) چیست؟

وایرال مارکتینگ به معنای عرضه تسهیلاتی به طور مجانی و دادن اجازه به افراد برای انتقال آن به دیگران است. تبلیغات دهان به دهان با استفاده از تاثیر شبکه ای اینترنت به صورت آنلاین گسترش می یابد و برای دسترسی سریع به تعداد زیادی از افراد بسیار مفید است. طبق این فرایند افراد تشویق می شوند اطلاعات تبلیغاتی مطلوبی را که دریافت می کنند در محیطی فرا رسانه ای منتقل کنند؛ اطلاعاتی که به طور اتفاقی یا به طور برنامه ریزی شده ، مطلوب فرد هستند.