Loading...
انیمیشن کوتاه Aurora

انیمیشن کوتاه شفق قطبی ( Aurora ):

حوزه انیمیشن سر‌شار است از شادی، نشاط، طنز و لذت. اما پس از رونق، مورد توجه قرار گرفتن و حرکت به سوی مدیومی فر‌اتر از سر‌گر‌می‌های کوتاه، این بخش از هنر‌های بصری به محلی برای نمایش دغد‌غه‌های بزرگ‌سالانه، نفوذ به زیر‌لایه‌های پنهان حیات و به چالش کشیدن مفاهیم و اشکال مختلف رفتاری تبدیل شد. به همین دلیل است که هم‌اکنون شاهد انیمیشن‌های کوتاهی نظیر Geist ،Horror و Borrowed Time هستیم که هر‌یک با روایت داستانی بزرگ‌سالانه به نقد گوشه‌ای از زندگی می‌پردازند.

داستان انیمیشن کوتاه «شفق قطبی» در یک شب عادی و بی‌هیچ تفاوتی نسبت به شب‌های گذشته آغاز می‌شود. پدر در پشت فرمان مشغول رانندگی در مسیری است که اندکی نور آن را از تاریکی مطلق نجات می‌دهد. کودک خرد‌سال که عروسکش را در آغوش کشیده غرق در رویای کودکانه‌اش به خوابی شیرین فرو‌رفته است. اما تمامی زیبایی‌های این لحظات با حادثه‌ای نا‌گوار رنگ می‌بازد و پدر در پی نجات دخترش رهسپار سفری قهر‌مانانه می‌شود و در نهایت...

انیمیشن کوتاه Aurora در فستیوال بین‌المللی تلویزیون و فیلم نیو‌یورک در بخش بهترین فیلم دانشجویی موفق به کسب مدال نقره جهانی شده و در سه شاخه بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین صدا و بهترین تولید موفق به دریافت جایزه شده است.

به کانال تلگرام برترشو بپیوندید.

 

نظر خود را بنویسید