Loading...

انیمیشن کوتاه Monkey Symphony  اثری سمبلیک است که مخاطب را به گذر از سنت‌ها و نو‌آوری با استفاده از خلاقیت تشویق می‌کند.

monkey symphony

انیمیشن کوتاه monkey symphony

انیمیشن کوتاه monkey symphony پروژه فارغ التحصیلی چهار دانشجوی موسسه ای‌اس‌ام‌ای (ESMA) به نام‌های مکسیم بودا، ملانی فومه، ساموئل گونو و ژولین گوتیه است. در حال حاضر هریک از کارگردانان انیمیشن کوتاه monkey symphony هم‌اکنون در بخش‌های مختلفی مشغول به کار شده‌اند

انیمیشن کوتاه monkey symphony  تقابل سنت و مدرنیته در زیر سایه فشار‌های عمومی را به نمایش می‌گذارد.

تکیه بیش از اندازه به سنت‌ها و شیوه گذشتگان باعث شده است که خلاقیت، به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انسانی، در برخی حوزه‌ها و جنبه‌های حیات بشری مذموم شمرده می‌شود. این باور غلط به سر‌خوردگی منجر شده و آینده فرد را به کلی دگر‌گون می‌کند. کافی است خط زمانی را تصور کنید که به دلیل عدم نو‌گرایی در حوزه موسیقی، استعداد باخ شناخته نمی‌شد، دریاچه قو همچنان مورد نقد قرار می‌گرفت و فرانتس لیست هیچگاه به شهرت نمی‌رسید. مسلما در این شرایط موسیقی در زمان شکل متفاوت‌تری داشت و شاید به محبوبیت و قدرت فعلی‌اش نمی‌رسید.

انیمیشن کوتاه monkey symphony از نظر جلوه‌های بصری محصور کننده و بی‌مانند نیست، اما به عنوان یک اثر دانشجویی و کوتاه نمی‌توان به ابعاد فنی آن خرده گرفت. عدم تغییر چین و چروک‌ لباس‌ها حتی در هنگام حرکت مشکلی است که بیش از دیگر موارد به چشم می‌آید. با این حال نحوه حرکت شخصیت‌ها به درستی طراحی شده و تر‌کیبی از شیوه‌های انسانی و میمون‌ها است. همچنین حرکت انگشت‌ها روی پیانو منطبق با آهنگ در حال پخش بوده و به خوبی با آن هماهنگ است. نور‌پردازی و سایه‌زنی‌ از نقاط قوت انیمیشن هستند. در سکانس فلش‌بک سایه‌زنی و در بخش‌های مربوط به سالن نور‌پردا‌زی به خوبی به چشم می‌آیند.

به کانال  تلگرام برترشو بپیوندید

نظر خود را بنویسید