Loading...

شرکت زاگرس فیلم به منظور حمایت از شرکت های نوپا طرحی را ایجاد کرده است که این شرکت ها می توانند با بودجه ای بسیار پایین محصولات، خدمات و یا ایده های خود را تبلیغ کنند و به هزاران مخاطب، مشتری، متخصص و یا سرمایه گزار برسانند.

طرح پیشران1 چیست؟

انیمیشن، گرافیک متحرک و تبلیغات تلویزیونی همواره از قویترین ابزار تبلیغاتی در جهان رسانه ای مدرن محسوب می شوند و تعداد مخاطبان آنها، کیفیت تاثیر گذاری بر مخاطب و ماندگاری آنها در ذهن به مراتب بیشتر از دیگر روش های تبلیغاتی است. اما مشکل آنجاست که استفاده از این روش تبلیغاتی بسیار گرانقیمت است. هم هزینه تولید و هم هزینه پخش بسیار بالاست و معمولا شرکت های کوچک به سختی می توانند از آنها استفاده نمایند. به طوری که تا همین چند سال قبل تصور تولید و پخش یک آگهی تلویزیونی با کیفیت و اثر گزار با بودجه ای کمتر از صد میلیون تومان در ایران بعید به نظر می رسید. خوشبختانه در حال حاضر با کمک رسانه های نوین هزینه پخش این فیلم ها بسیار کم و ناچیز شده است. اما هزینه تولید انیمیشن همچنان بالاست و برای شرکت های نوپا خصوصا در دوران رکود اقتصادی دور از دسترس.
طرح پیشران 1 با هدف تولید ارزان و تاثیر گذار تیزر و موشن گرافیک های با کیفیت برای این شرکت ها طراحی شده.
این طرح در دوره زمانی محدودی اجرا می شود و طی آن از حد اکثر 50 استارتاپ یا شرکت نوپا حمایت تبلیغاتی به عمل خواهد آمد.

چرا زاگرس فیلم طرح پیشران را اجرا می کند؟

زاگرس فیلم یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین شرکت های تولید فیلم و انیمیشن در ایران با مطالعه ای روی وضعیت استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان یکی از استراتژی های خود را حمایت از شرکت های نو پا در نظر گرفت. از آنجا که مطمئنا این شرکت های کوچک با اندکی کمک و پشتیبانی شتاب بیشتری می گیرند و در آینده به موفقیت های بزرگ دست خواهند یافت و به همکاران و مشتریان تبلیغات حرفه ای زاگرس فیلم تبدیل خواهند شد، این طرح تدوین شده است تا هزینه تولید و پخش تیزرهای تبلیغاتی گرافیک متحرک با کیفیت را بسیار کم و قابل اجرا برای کلیه شرکت های نوپا و متخصصانی که بودجه کافی برای تولید تبلیغات گران قیمت در اختیار ندارند نماید.

بیشتر بخوانید: چرا تبلیغات برای استارتاپ های نوپا بسیار پر اهمیت است؟

  

مزایای طرح پیشران1 (ویژه شرکت های نوپا)

تولید تیزر تبلیغاتی با کمترین هزینه ممکن:

هنرمندان شرکت زاگرس فیلم طی این طرح کمترین هزینه تولید را دریافت خواهند کرد و سود شرکت نیز به حداقل می رسد. جهت پخش این آثار نیز تمهیدات خاصی دیده شده که با کمترین هزینه میتوان تیزر تبلیغاتی تولید شده را به دست صدها هزار مخاطب رساند.                                  

همکاری در پخش و مشاوره رایگان:

·         پس از تولید چند نسخه از تیزر مناسب پخش در رسانه های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد.
·         مشاوره رایگان جهت تشکیل بهترین و تاثیر گذار ترین کمپین تبلیغاتی با کمک این تیزرها از رسانه های مختلف به شما داده می شود.   
·         تیزر روی کانال های شبکه های اجتماعی متعلق به شرکت زاگرس فیلم به صورت رایگان منتشر می شود.             
·         تیزر بدون کارمزد و متناسب با بودجه ای که شما تعیین می کنید در شبکه های تلویزیون مختلف و همچنین روی هر کانال و شبکه اجتماعی که به حوزه کاری شما مربوط باشد پخش می شود.

پرزنت قوی ایده های استارتاپی:

در هنگام ثبت سفارش ایده های شرکت خود، توانایی های تیم و یا مزیت های محصولات خود را می نویسید و مشخص می نمایید که مخاطب شما چه کسانی باشند؟ متخصصین و صاحب نظران؟ مدیران دولتی یا خصوصی؟ عموم مردم و یا...                   
سپس نویسندگان حرفه ای شرکت زاگرس فیلم که در هر دو زمینه تولید فیلم و پرزنت فن آوری تخصص دارند متن را به شیوه ای بسیارتاثیر گذار و جذاب برای مخاطب بازنویسی می کنند و تیزر با کمک تصویر و گرافیک قوی به شکلی بسیار خلاصه و مفید نکات مورد نظر شما را به مخاطبان ارائه می دهد. این روش در کل جهان به عنوان قوی ترین و تاثیر گذار ترین روش پرزنت مطرح است و از روش های سنتی چون پاورپوینت، سخنرانی و مقاله به شدت تاثیر گذاری بالاتری دارد.          

ساخت موشن گرافیک ارزان و باکیفیت و اینفو گرافی:

تیزرهای طرح پیشران1 با تکنیک Motion Graphic  تولید می شوند که یکی از قوی ترین و مناسب ترین روش ها برای پرزنت ایده ها و فرایند ها می باشند. با کمک این تیزرها می توان اینفوگرافی های دقیق، آموزش فرایند و بیان دقیق نکات علمی، صنعتی و فن آوری را با زبانی بسیار ساده و جذاب برای مخاطب شرح داد. نمونه برخی از تولیدات موشن گرافیک زاگرس فیلم را اینجا ببینید.                  
 

تاثیر گذاری بالا با کمک موسیقی، گرافیک و گوینده:

هنرمندان زاگرس فیلم با 18 سال تجربه در تولید فیلم و انیمیشن جذاب ترین تصاویر گرافیکی، رنگ، المانهای تصویری و موسیقی را برای تیزر شما انتخاب می کنند و با کمک گویندگان حرفه ای به قوی ترین شکل ممکن ایده و هدف شما را به مخاطب منتقل می نمایند.                            

 

قابلیت پخش از شبکه های تلویزیونی، سمینار ها و نمایشگاه ها، وبسایت ها، شبکه های اجتماعی و...

نسخه اصلی (Master) تیزرها با کیفیت Full HD تولید می شود و چند نسخه دیگر مناسب وبسایت شما، شبکه اجتماعی و ... در اختیار شما قرار می گیرد. کلیه نسخه ها بالا ترین استانداردهای پخش را دارا هستند.

·         کلیه نکات فنی، قانونی و اجتماعی در تولید تیزرها در نظر گرفته می شود تا هیچ گونه مشکلی برای پخش آن از شبکه تلویزیونی مورد نظر شما و دیگر رسانه ها وجود نداشته باشد.

·         شرکت زاگرس فیلم دارای مجوز رسمی فیلم سازی از وزارت ارشاد است و در نتیجه هیچ گونه مشکل و محدودیتی برای پخش اثر شما در رسانه های مختلف وجود نخواهد داشت.

محدودیت های طرح پیشران:

به دلیل کم بودن هزینه سفارش های طرح پیشران برخی محدودیت ها در تولید آثار این طرح وجود دارند. در صورت تمایل به عدم وجود این محدودیت ها می توانید سفارش خود را خارج از تخفیف های طرح پیشران1 مطرح نمایید. جهت سفارش های غیر از طرح پیشران با ما تماس بگیرید.
-          به دلیل عقد قرارداد دراز مدت با گوینده گان انتخاب گوینده - با کیفیتی بالا و مناسب - توسط شرکت زاگرس فیلم انجام می شود و امکان تغییر گوینده در آثار این طرح مقدور نیست.
-          طراحی لوگو، طراحی شخصیت های کارتونی و المان های گرافیکی اختصاصی شامل طرح پیشران نمی باشد. در صورت تمایل شامل هزینه اضافه خواهد شد. (البته لوگو و المان های از پیش طراحی شده شما در این تیزرها استفاده خواهند شد)
-          انیمیشن های داستانی شامل این طرح نمی باشند.
-          فیلمبرداری زنده شامل این طرح نمی باشد مگر آنکه فیلمبرداری قبلا انجام شده باشد و یا با هزینه ای جدا گانه انجام شود و در این تیزر ها استفاده شود.
-          پرداخت هزینه تولید به صورت کامل پیش از آغاز پروژه باید انجام شود. (در صورت تمایل می توانید خارج از طرح پیشران سفارش دهید و 50 درصد از هزینه را پیش از تولید و 50 درصد را پس از تولید پرداخت نمایید. البته در این صورت تخفیف های طرح پیشران شامل سفارش نمی شود.)
-          تولید هر تیزر حد اقل 15 روز کاری زمان می برد.

اگر صاحب یک شرکت بزرگ و یا برند با سابقه هستید می توانید از دیگر تولیدات شرکت زاگرس فیلم استفاده نمایید. جهت اطلاعات بیشتر در مورد تیزرهایی با تکنیک های گرانقیمت تر با ما تماس بگیرید.

هزینه تولید تیزر در طرح پیشران
هزینه برای 10 شرکت اول طرح پیشران هر ثانیه 20،000 تومان ( 60% تخفیف)
هزینه برای 20 شرکت بعدی طرح پیشران هر ثانیه 25،000 تومان ( 50% تخفیف)
هزینه برای 20 شرکت آخر طرح پیشران هر ثانیه 30،000 تومان ( 40% تخفیف)
هزینه تولید تیزر خارج از طرح پیشران هر ثانیه 50،000 تومان (بدون تخفیف) 
(هزینه سفارش های کمتر از 50 ثانیه معادل 50 ثانیه محاسبه می شود)

برچسب ها: آگهی ها