از دوران مصر باستان، تبلیغات هدفی حیاتی در جهان تجارت و کسب و کار از طریق قادر ساختن فروشندگان به رقابت با یکدیگر برای جلب توجه خریداران بازی کرده است. خواه کالا یا خدماتی که شرکت شما عرضه می کند جزء اقلام ضروری، لوکس و یا چیزی باشد که تنها ناشی از یک مد و هوس زودگذر است. در هر صورت شما نمی توانید تنها با یک اعلام عمومی و یا بازاریابی دهان به دهان برای داشتن جریانی دائمی از مشتریان متکی باشید. داشتن الزام قوی به تبلیغات همانطور که می تواند به عنوان یک تقویت کننده برای تیم فروش شما در نظر گرفته شود، در ابعاد خارجی هم می تواند به عنوان یک ترغیب کننده برای مشتریان بالقوه شما در نظر گرفته شود.
درج دیدگاه