Loading...

انیمیشن کوتاه Lou به‌واسطه تر‌کیب عناصر فانتزی، خیال و اجتماعی و جدید‌ترین فناوری‌های حوزه انیمیشن، تمامی علاقه‌مندان به این هنر را جذب خود می کند.

lou

انیمیشن کوتاه Lou

انیمیشن کوتاه Lou، سعی کرده تا با به  تصویر کشیدن افرادی که در مدارس مختلف همواره  به‌واسطه ویژگی‌هایی همچون سن بالا یا قدرت بدنی بیشتر، شیوه قلدری را در پیش گرفته اند و شرایط را برای دیگر دانش آموزان سخت کرده اند، ریشه‌های چنین رفتار‌هایی را پیدا کرده و در صدد رفع آن‌ها قدم بردارد.

انیمیشن کوتاه Lou به کارگردانی و نویسندگی دیو مالینز، از فعالان با‌سابقه حوزه انیمیشن  ساخته شده است. اولین همکاری این هنر‌مند با استودیو پیکسار به  انیمیشن Monsters, Inc باز‌می‌گردد.

به مانند دیگر انیمیشن‌های کوتاه استودیو پیکسار که همراه با یک انیمیشن بلند در سینما‌ها به نمایش در‌ می‌آید، انیمیشن کوتاه Lou در کنار انیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) اکران شد.

دیو مالینز در رابطه با قلدر‌ها گفته است که به اعتقاد او این افراد معمولا به این دلیل که جوان بوده و توانایی تشخیص درست و غلط را ندارند، چنین رفتار‌هایی را از خود بروز می‌دهند. اما راهکاری که مالینز برای رفع معضل قلدر‌ها معرفی کرده «شناخت انگیزه‌های آن‌ها» است. هدفی که باعث شد دیو مالینز دست به ساخت انیمیشن کوتاه Lou بزند، آموختن این درس زندگی که «شادی حقیقی در بخشیدن است» عنوان شده است.

انیمیشن کوتاه لو می‌خنداند، نقد می کند و نهایتا در جهت اصلاح تلاش می‌کند، نقاط قوت این انیمیشن، روایت داستانی با شباهت‌هایی به دوران تحصیل بسیاری از دانش‌آموزان و پایان‌بندی غیر‌منتظره اثر که هم پایان خوش بوده و هم غم‌انگیز می باشد اما مهم‌ترین دستاورد آن خلق شخصیتی ترانسفورمر‌ مانند است که نه از روبات به ماشین، بلکه از اشیای بی‌جان به موجودی زنده تبدیل می‌شود. لو چنان جذاب و عالی ظاهر می‌شود که در عرض چند دقیقه هر تماشاگری را شیفته خود می‌کند.

به کانال تلگرام برترشو بپیوندید.

 

نظر خود را بنویسید