Loading...
فال روزانه

فال روزانه 29 فروردین 97

 

فال روزانه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 29 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی متواضع، با صداقت، هدفمند، عملگرا و واقع بین هستید و نسبت به اهداف و خواسته های خود شور و اشتیاق فراوانی را احساس می کنید. این ویژگی های شخصیتی فوق العاده ای که دارید به شما در رسیدن به اهداف و خواسته هایتان کمک کرده و شما را به شخصی موفق تبدیل می کنند، البته به این شرط که به بی نظمی، حسادت و بی مسئولیتی های گاه و بیگاه خود غلبه کنید. شاید بخواهید امسال در زمینه ی تجارت شروع به فعالیت کنید، اگر چنین قصدی دارید باید بگوییم که احتمال موفقیت شما بسیار زیاد است. شما این فرصت راخواهید داشت که پروژه های زیادی را به عهده بگیرید و این موضوع باعث خواهد شد که به چهره ای معتبر و شناخته شده در زمینه ی فعالیتی خود تبدیل شوید. اعتماد به نفسی که در کار خود نشان می دهید شما را به یک برنده در زمینه ی حرفه ایتان تبدیل خواهد کرد. تغییرات سازمانی شانس ترفیع رتبه و افزایش درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش خواهند داد. رابطه ی عاطفی شما امسال بسیار خوب و موفقیت آمیز خواهد بود، اما اگر هنوز مجرد هستید امسال شانس چندانی برای ازدواج نخواهید داشت. اردیبهشت، مهر، آبان و دی ماه بهترین ماه های سال خواهند بود.

 

فال روزانه فروردین

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. شما هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ ظاهری فوق العاده به نظر می رسید و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع هستند. امروز همه بی آن که شما از آنها خواسته باشید شما را مورد لطف و کمک خود قرار می دهند و مهربان تر از همیشه شده اند. همسرتان کارهایی که قرار بوده شما انجام دهید را به عهده می گیرد، بچه ها اتاق هایشان را خودشان تمیز می کنند و یا همکارانتان سعی در سبک کردن بار مسئولیت هایتان دارند. مسلما هر روز زندگی شما به این صورت نمی گذرد، پس از امروزتان تا جایی که می توانید لذت ببرید و آنهایی که به شما کمک کرده اند را به خاطر بسپارید تا لطفشان را جبران کنید

 

فال روزانه اردیبهشت

امروز روز بسیار خوبی برای تحلیل و پردازش اطلاعات است. همچنین شم تجاری شما به طرز فوق العاده ای دارد خوب کار می کند. از ترکیب این دو به نفع خود به بهترین شکلی که می توانید استفاده کنید. چه قصد ترجمه ی یک کتاب یا مقاله به منظور تبدیل آن به یک پروزه ی حرفه ای را داشته باشید و چه در تلاش برای یک برنامه ریزی دقیق کاری باشید، تمام نشانه ها حاکی از آن هستند که به موفقیت دست خواهید یافت و نتایجی فراتر از انتظار خود به دست خواهید آورد. اشکالی ندارد اگر برای بهره بردن از فرصتی که در اختیارتان قرار گرفته است کمی بیشتر از همیشه کار کنید. آخر هفته در راه است و فرصت جبران خواهید داشت.

 

فال روزانه خرداد

شما شخصی با وجدان و سخت کوش هستید، اما امروز هیچ علاقه ای به رفتن به محل کارتان ندارید و ترجیح می دهید در خانه بمانید و به خودتان استراحت بدهید. دلیل این تمایل شما به ماندن در خانه به هیچ وجه تنبلی نیست و فقط به خاطر میل به وقت گذراندن با خانواده تان است که دوست ندارید به سرکار بروید. درست است که خانواده برای شما از ارزش و اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و آن را نسبت به هرچیز دیگری در اولویت قرار می دهید، اما امروز مسئولیت هایی به عهده دارید که نمی توانید آنها را نادیده بگیرید. حالا که آخر هفته دارد از راه می رسد این یک روز را هم تحمل کنید و مسئولت پذیری خود را زیر سؤال نبرید.

 

فال روزانه تیر

امروز یکی دیگر از آن روزهای شلوغ و سرسام آور برای شما خواهد بود. عاوه بر کارهای همیشگی که باید انجام دهید برخی مسدولیت های اضافه به عهده تان گذاشته شده اند و شاید خودتان هم بی آن که حواستان به حجم کارهایتان بوده باشد برای انجام یک کار دیگر هم داوطلب شده باشید. شاید سرتان خیلی شلوغ باشد و نگران باشید که نتوانید این همه کار را به درستی به انجام برسانید، اما این تلاش و کوششی که دارید انجام می دهید به جای این که شما را خسته کند باعث می شود احساس مفید بودن کرده و انرژی بیشتری بگیرید. بعد از پایان کارهایتان با دوستانتان دور هم جمع شده و یک دورهمی راه بیندازید.

 

فال روزانه مرداد

شما امروز آمادگی و میلی زیادی به همکاری با دیگران و انجام کارهای گروهی احساس می کنید. این میل شما به همکاری با دیگران به حدی است که هر جا ببینید کسی به کمک شما نیاز دارد بی آن که از شما تقاضای کمک کرده باشد خودتان پیشقدم شده و به او پیشنهاد کمک خواهید کرد. می توانید از این فرصت استفاده کرده و عشقتان را با داوطلب شدن و کمک به او در انجام کاری که علاقه ی چندانی به آن ندارد غافلگیر کرده و تحت تأثیر قرار دهید. خیالتان راحت باشد که همه حواسشان به این از خودگذشتگی های شما هست و کمک هایی که امروز به دیگران می کنید در آینده و زمانی که نیاز به کمک دارید به دردتان خواهند خورد.

 

فال روزانه شهریور

امروز چشم و گوش خودتان را خوب باز کنید و حواستان به فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند باشد. حتی اگر از آن دسته آدم هایی نیستد که بخش نیازمندی های روزنامه را می خوانند امروز حتما نگاهی به این بخش بیندازید. آنچه با مراجعه به این قسمت خواهید یافت شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر به دنبال یافتن شغلی هستید خودتان را با جستجو در یک حوزه ی خاص محدود نکنید. مهارت هایی که شما دارید این اجازه را به شما می دهند که حق انتخاب گسترده ای داشته باشید. ذهن شما د حال حاضر خیلی خوب کار می کند و می توانید با مهارت تمام قدم های بعدی که برای پیشرفت باید بردارید را انتخاب کنید.

 

فال روزانه مهر

امروز خاطرات گذشته به شکلی بسیار قوی در وجود شما زنده شده اند و هر چیزی که با گذشته در ارتباط باشد شما را به سوی خود جذب می کند. این کشش به گذشته تا حدی است که اگر قصد خرید چیزی برای خانه تان را داشته باشید به سراغ مغازه های آنتیک فروشی و یا سمساری ها خواهید رفت و اشیای قدیمی را به اجناس لوکس و مدرن ترجیح خواهید داد. این میل به قدیمی ها در مورد افراد هم صدق می کند و بودن با دوستان قدیمی و یا افراد مسن را ترجیح می دهید. از این فرصت استفاده کرده و سری به خانه پدربزرگ و مادربزگتان بزنید و یا اگر آنها در قید حیات نیستند به دیدن والدین خود بروید.

 

فال روزانه آبان

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. رفتار اطرافیانتان انگار به یکباره تغییر کرده است و خیلی گرمتر و انعطاف پذیرتر از همیشه به نظر می رسند. به ویژه نسبت به شخصی که دوست دارید احساس نزدیکی بیشتری می کنید و ارتباطی بسیار قوی بین شما برگزار است و این وضعیت امروز را به موقعیتی فوق العاده برای صحبت کردن در مورد احساساتتان و یا برنامه هایی که برای آینده ی رابطه ی خود در نظر دارید تبدیل می کند. اگر رویای ازدواج را در سر می پرورانید الان دقیقا همان زمانی است که باید در مورد این موضوع با طرف مقابلتان صحبت کنید. برای این کار فضای مناسبی را در نظر گرفته و یک قرار دو نفره ترتیب بدهید.

 

فال روزانه آذر

شما چیزهای زیادی دارید که باید به خاطر آنها شکرگزاری کنید. چرا امروز این خوشبختی را در کنار دوستان و عزیزان خود جشن نمی گیرید؟! فراموش نکنید که لازم نیست همیشه منتظر اتفاقات بزرگ و خارق العاده باشیم تا احساس خوشبختی کنیم، هر روز می تواند بهترین روز زندگی ما و بهانه ای برای جشن گرفتن باشد. مشکلات کاری و خانوادگی ریز و درشتی که آزارتان می دهند را فراموش کنید و به خودتان یک استراحت اساسی بدهید. شما دارید تمام تلاش خودتان را می کنید و لیاقت این را دارید که به خودتان یک زنگ تفریح جایزه بدهید. لذت ها و زیبایی های زندگی را با تمرکز روی کار و مشکلات خود از بین نبرید.

 

فال روزانه دی

امروز شما سرشار از شور و اشتیاق و مثبت اندیشی هستید و این ویژگی های مثبت در کنار قدرت و توانایی ذاتی شما می توانند معجزه کنند. خوشبختانه امروز به این موضوع پی خواهد برد که اوضاع در محل کارتان دارد دوباره روبراه می شود و چیزی که باعث دردسر و نگرانی شما شده بوده است به یکباره و تقریبا خودبخود حل خواهد شد. با این اتفاق آنچه زمانی همچون یک مانع غیر قابل نفوذ به نظر می رسیده است به یک سرعت گیر کوچک در مسیر رسیدن شما به موفقیت تبدیل خواهد شد. تمام نشانه ها حاکی از آن هستند که شما در حال حاضر می توانید در انجام هر کاری موفق باشید، پس خودتان را محدود نکنید و جسارت بیشتری داشته باشید.

 

فال روزانه بهمن

امروز آخرین روز اداری این هفته است و باید تمام سعی خودتان را بکنید تا کاغذبازی های اداری که به عهده تان هستند را به انجام رسانده و مسائل مالی خود را حل کنید، در غیر این صورت انجام کارهایتان حداقل تا آغاز هفته ی آینده به تعویق خواهند افتاد و تمام آخر هفته را با استرس و نگرانی به خاطر این کارهای ناتمام خواهید گذراند. شاید این کارها وقت زیادی از شما بگیرند، اما با پایان آنها خواهید توانست با خیالی راحت بعدازظهر را در کنار دوستان و عزیزان خود بگذرانید. حس ششم شما در حال حضر خیلی خوب کار می کند و می توانید به راحتی به افکار و احساسات اطرافیان خود پی ببرید؛ از این فرصت به خوبی استفاده کنید.

 

فال روزانه اسفند

امروز هر کاری که در ارتباط با مسائل مادی انجام دهید با مو کسب و فقیت همراه خواهد بود. شاید این اواخر به فکر شروع کسب و کار تازه ای بوده باشید. در این صورت امروز به احتمال زیاد شریک ایده آل خود را پیدا خواهید کرد. در حین انجام کارهای روزمره تان حواس خود را خوب جمع کنید و چشم و گوشتان باز باشد، چون شما نمی دانید که این شخص را چه زمانی خواهید داد و مسلما دلتان هم نمی خواهد که این فرصت را از دست بدهید. سعی کنید بعدازظهرتان را در کنار دوستانتان و یا با انجام دیگر فعالیت های اجتماعی مورد علاقه ی خود بگذرانید، چون امروز نیاز شما به بودن در کنار دیگران بیش از هر زمان دیگری است.

 

منابع:

برترینها

 

به کانال تلگرام برترشو بپیوندید.

نظر خود را بنویسید