Loading...

راز ثروتنمند شدن بیل گیتس

بیل گیتس

راز ثروتمند شدن بیل گیتس:

حتما بیل گیتس مالک شرکت ماکروسافت و ثروتمند ترین مرد دنیا را می شناسید. آیا این را هم می دانید که راز ثروتمند شدن گیتس تبلیغات هوشمندانه ای بود که در مورد محصولاتش انجام می داد؟
قبل از اختراع سی ‌دی به عنوان دیسکی برای ذخیره سازی اطلاعات، فلاپی ها وجود داشتند که به دلیل حافظه کوچکشان برای ذخیره سازی اطلاعات به تعداد زیادی از آنها نیاز بود.
۳۸ سال پیش، درست در زمانی که لوح فشرده ( Compact Disc ) آماده ورود به بازار بود؛ کسی حتی تصوری از قیافه CD نداشت. حتی کسی نمی ‌دانست این لوح فشرده چگونه استفاده می‌ شود اما این موضوع باعث نشد تا خالق لوح فشرده یعنی «بیل گیتس» دست از تلاش بردارد. شاید اگر تبلیغات خوبی نمی‌ شد،‌ این تکنولوژی بدون استقبال به قبرستان تاریخ می‌ پیوست.
شاید حتی شخص بیل گیتس نظری در مورد چگونه تبلیغ‌ کردن CD نداشت و فقط می ‌دانست که باید با تبلیغ درست، مردم را نیازمند تکنولوژی خود کند. مهم نیست که تبلیغ انجام شده حاصل تلاش فردی بیل گیتس بود یا تیمی تبلیغاتی .مهم تبلیغی بود که به واسطه آن بیل گیتس توانست به خوبی محصول خود را معرفی کند و بازار خود را به دست بیاورد .در تبلیغ این تکنولوژی آمده بود «حجم اطلاعاتی که در CD می توان ذخیره کرد برابر است با حجم کاغذهایی که بیل گیتس نشسته است.»
همین تبلیغ کوتاه و عکس گویا کافی بود تا یکی از گام های پولدار شدن بیل گیتس برداشته شود. او نه در تبلیغ محصولش غلو کرد و نه کار عجیب و غریبی انجام داد. فقط با کمک مشاوران تبلیغاتیش نیاز مردم را به خوبی شناسایی کرد و پاسخ به نیاز را در راستای خرید تکنولوژی خود معرفی کرد.او اکنون ثروت بیش از 89 میلیون دلاریش را مدیون تلاشش و تبلیغات هوشمندانه اش هست .
به کانال تلگرام برتر شو بپیوندید

Comments

  • Mon, 10/16/2017 - 15:39 reply
    من وقتی داشتم تلویزیون نگاه میکردم یه وقت دیدم این برنامه را گذاشته است و من اول که دیدم فکر کردم اشغال است و وقتی که وسط برنامه شد با خودم گفتم همچین فیلم سینمایی تا به حال ندیده بودم و این برنامه خیلی خیلی قششششششششششششششششششششششنننننننننننننننننننننگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

نظر خود را بنویسید