Loading...
انیمیشن کوتاه alma

انیمیشن کوتاه alma

انیمیشن کوتاه alma  محصول سال 2009 و به کارگردانی رودریگو بلاس می باشد. رودریگو بلاس تا‌کنون به عنوان انیما‌تور در آثار کمپانی پیکسار حضور داشته که از بین آن‌ها می‌توان به Brave ،Up ،Wall - E ،Cars و Finding Nemo اشاره کرد.

انیمیشن کوتاه alma ، اثری متفاوت و بحث برانگیز است که داستانی عجیب را روایت می کند.

کنجکاوی یکی از رفتار‌هایی است که تمامی اقشار جامعه با هر سن و سال، جنسیت و موقعیت اجتماعی آن را تجربه کرده یا حتی آن را به عنوان عامل تعیین‌کننده مسیر آینده خود در نظر گرفته‌اند. کنجکاوی در‌‌ب‌های جدیدی را به روی انسان باز می‌کند و زندگی او را دچار تغییر و تحول می‌کند، اما همواره اتکا به آن نتیجه مناسب را به دنبال نخواهد داشت. انیمیشن کوتاه alma چنین تم و داستانی را روایت می‌کند.

شخصیت آلما به خوبی توانسته است با استفاده از چهره‌اش حس و حالش را به نمایش بگذارد. حس‌هایی نظیر شادی، نگرانی، عصبانیت و ترس در صورت آلما دیده می‌شود. بهترین نمونه این ویژگی را در اولین مواجه آلما با عروسک شبیهش مشاهده می‌کنیم که حس تعجب با حالت چشم‌ها و دهان به زیبایی نمایش داده می‌شود. انیمیشن کوتاه Alma عاری است از هر‌گونه کلام و نمود‌های بصری جایگزین آن‌ها شده است.

انیمیشن کوتاه alma  دو جایزه بهترین انیمیشن از فستیوال‌های انیماکور کشور اسپانیا و آثار کوتاه لس‌آنجلس را در‌یافت کرده است. همچنین در سال ۲۰۱۰ اعلام شد که دریم‌ورکس انیمیشن قصد دارد نسخه بلند این انیمیشن را به کارگردانی رود‌ریگو بلاس، تهیه‌کنندگی گلیرمو دل‌تورو و نویسند‌گی مگان هالی‌، نویسنده فیلم سینمایی Sunshine Cleaning تهیه و تولید کند.

 

به کانال تلگرام برترشو بپیوندید

نظر خود را بنویسید